Sandėlio valdymo sistema

WarehouseExpertTM

Teikiamos paslaugos: sandėlio valdymo sistemos diegimas, palaikymas, konsultavimas.

WarehouseExpert™  yra JAV kompanijos Made4Net tiekimo grandinės valdymo sistemos SCExpert™ taikomųjų programų branduolys, kuris siūlo puikias sandėlio valdymo galimybes ir leidžia efektyviau valdyti darbuotojus, matyti likučius „realiame laike“, sutaupyti saugojimo vietos sandėlyje bei atrinkti klientų užsakymus tiksliai ir laiku.

 

Galima integracija su ERP sistemomis - AX, NAV, Rivilė, Pragma, SAP, 1C ir kt.

Pirminė konsultacija Jūsų įmonėje

 

Siūlau susitikti ir aptarti Sandėlių valdymo sistemos pritaikymą Jūsų įmonėje, naudas plečiant asortimentą, atidarant e-parduotuvę, augant apyvartoms. Tuo pačiu ši sistema padėtų padidinti darbuotojų efektyvumą, sumažinti klaidų kiekį bei efektyviau išnaudoti sandėlio resursus.

 

Neabejoju, kad turima patirtis (virš 15 metų logistikoje) leis rasti ir pasiūlyti optimalius sprendimus nuo „pasidaryk pats” iki sudėtingų automatizavimo sprendimų.

Trumpai apie sandėlio valdymo programą WarehouseExpertTM

Diegimo būdai

 

Paslaugos nuoma – iš esmės technika rūpintis Klientams nereikia, jie tik užtikrina bevielį ryšį sandėlyje bei įsigyja nešiojamus skaitytuvus.

 

Sistema instaliuojama Kliento serveryje. Tada reikia pasirūpinti fiziniu serveriu su MS Windows Server bei MS SQL licencijomis.

Kokioms įmonėms skirta?

 

Mūsų pagrindiniai klientai Lietuvoje yra tiek smulkaus, tiek ir vidutinio dydžio įmonės veikiančios prekybos, prekių distribucijos ar krovinių ekspedijavimo srityse.

Diegimo terminai

 

SVS diegimo darbai trunka nuo 2 iki 6 mėnesių priklausomai nuo proceso sudėtingumo bei Kliento pasiruošimo pokyčiams.

Kokius uždavinius gali išspręsti?

 

Siūlomas sprendimas Klientams padeda optimaliai išnaudoti turimus resursus bei minimizuoti klaidų kiekį.

Versijų atnaujinimas

 

Rekomenduotume atnaujinimus atlikti kas 2-3 metus. Be abejonės, atsiradus netikslumams – jos bus taisomos iš karto.

Palaikymas ir garantijos

 

Įdiegus SVS galima tęsti bendradarbiavimą pasirašius palaikymo sutartį. Klientas gali rinktis įvairių lygių pagalbos pasiekiamumą 5*8 (5 darbo dienos, kasdien po 8 val.), 5*16, 7*24.

WarehouseExpert™  modulis seka ir valdo kiekvieną operaciją atliekamą su kroviniu, pradedant nuo prekių priėmimo sandėlyje, optimalaus patalpinimo saugojimui, tikslaus likučių apskaitimo, savalaikio atrinkimo vietų papildymo iki tikslaus užsakymo surinkimo, supakavimo ir pakrovimo į transportavimo priemonę.

 

Diegdami sandėlio valdymo sistemos modulį, adaptuojame esamus sandėlio procesus prie programos funkcionalumo. Siekiant, kad sandėlio valdymo sistema kuo sklandžiau įsijungtų į sandėlio darbą ir atitiktų Kliento proceso niuansus, yra atliekamos reikiamos modifikacijos bei integracija su buhalterinės apskaitos (ar kita) sistema.

 

Kiti SC Expert moduliai yra TransportExpert™, RoutingExpert™, LoadingExpert™, DeliveryExpert™, BillingExpert™, YardExpert™, BillingExpert™.

 

Podiegiminiu laikotarpiu atliekame palaikymo darbus bei suteikiame skubią pagalbą Kliento darbo metu.

 

Vidutinis investicijos grąžos laikas yra 2-3 metai. Sandėlio vidaus procesai optimizuojami pagal geriausią pasaulio praktiką.

Sandelio valdymo programa Warehouse Expert
Sandelio valdymo sistema

Sandėlio valdymo sistemos WarehouseExpertTM privalumai

  • 1. Padidėja darbo efektyvumas

     

    Galimybė su esamais sandėlio darbuotojais aptarnauti padidėjusius prekių srautus (be papildomo resurso);

    Galimybė su esamais darbuotojais teikti papildomas paslaugas;

    Galimybė skatinti darbuotojus remiantis objektyviais išdirbio kriterijais;

    Didėja darbo prestižas, mažėja darbuotojų kaita.

  • 2. Sumažėja sandėlio įrangos poreikis

     

    Sumažėja investicijos į sandėlio įrangą ir jos aptarnavimą;

    Galimybė išnaudoti laisvą įrangą teikiant 3PL paslaugas.

  • 3. Pagerėja klientų aptarnavimo kokybė

     

    Padidėja užsakymų atrinkimo greitis ir tikslumas;

    Sekamas prekių galiojimas bei kiti svarbūs atributai (gamybos partija, LOT, serijiniai nr.).

  • 4. Disciplina darbe

     

    Informacija apie sandėliuojamos produkcijos buvimo vietą ir trukmę;

    Užsakymų vykdymo savalaikiškumą ir tikslumą;

    Informacija apie komplektuotojo (atrinkėjo) produktyvumą ir atsirandančias klaidas;

    Informacija apie transporto priemonės sandėlyje tuščią eigą.

  • 5. Sumažėja nuostoliai

     

    Susiję su sandėlyje praterminuotomis prekėmis;

    Mažėja laisvos ridos” (nekuriant pridėtinės vertės) atstumai.

  • 6. Padidėja sandėlio apyvartumas

     

    Galimybė esamuose sandėliuose aptarnauti didesnį prekių srautą;

    Mažėja mokestis už panaudotą sandėliavimo plotą;

    Galimybė išnuomoti ar teikti 3PL paslaugas atlaisvintuose sandėlio plotuose.

Šiek tiek statistikos

Pagal pasaulinę patirtį SVS diegimo tipiniai rezultatai:

 

Padidėja sandėlio apyvartumas – iki 20%

 

Išauga sandėlio darbuotojų efektyvumas – iki 20%

 

Sumažėja sandėlio technikos poreikis – iki 25%

 

Padidėja sandėlio erdvės išnaudojimas – iki 30%

 

Duomenų sandėlyje tikslumas pakyla iki 99,9%

Klientai, kuriems jau įdiegėme šią sandėlio valdymo sistemą

Vlantana

UAB „VLANTANA"

 

Įdiegta Sandėlių valdymo sistema 3PL sandėliuose (~18’000 paletinių vietų).

AD Baltic

UAB „AD Baltic"

 

Įdiegta Sandėlių valdymo sistema Centriniame sandėlyje (~50’000 prekių pavadinimų).

Narbutas Furniture Company

UAB „Narbutas Furniture Company“

 

Įdiegta Sandėlių valdymo sistema pagamintos produkcijos sandėlyje (~6’000 m2).

SABELIJOS PREKYBA UAB

 

Įdiegta Sandėlių valdymo sistema (sekami prekių serijiniai numeriai ir galiojimai).

Laneda

UAB „Laneda"

 

Įdiegta Sandėlių valdymo sistema (atlikta sąsaja su kurjerių įmonėmis).

LKAB „Smeltė"

LKAB „Smeltė"

 

Įdiegta Sandėlių valdymo sistema „šaldytuve" (uosto teritorijoje).

UAB „Baltic transline Logistic"

UAB „Baltic transline Logistic"

 

Įdiegta Sandėlių valdymo sistema Centriniame sandėlyje (~51’000 prekių pavadinimų).

UAB „Vetmarket"

UAB „Vetmarket"

 

Įdiegta Sandėlių valdymo sistema Centriniame sandėlyje (veikla vykdoma 2 šalyse).

UAB „Ambertonas"

UAB „Ambertonas"

 

Įdiegta Sandėlių valdymo sistema Centriniame sandėlyje (sekami galiojimo laikai ir serijiniai Nr.).

UAB „Savingė"

UAB „Savingė"

 

Įdiegta Sandėlių valdymo sistema Centriniame sandėlyje (~8’000 prekių pavadinimų).

UAB „Agropro"

UAB „Agropro"

 

Įdiegta Sandėlių valdymo sistema Gamybos ir Žaliavų sandėliuose (sekami galiojimo laikai ir serijiniai Nr.).

Brošiūros

Plačiau apie WarehouseExpert™ sistemą skaitykite žemiau pateiktoje brošiūroje.

Sandėlių valdymo sistema WarehouseExpert™ Sandėlio valdymo sistema WarehouseExpert™

Video medžiaga

Made4net valdymo sistema WarehouseExpert sandelio valymo sistema WarehouseExpert sandelio valymas

Komunikacijai

Tel: +370 699 630 22

 

E-mail: info☂vkgrupe.lt

Rekvizitai

UAB „Verslo konsultavimo grupė”

Įm. kodas: 302479374

PVM kodas: LT100005200013

AB SEB bankas

AS LT46 7044 0600 0739 5908

UAB „Verslo konsultavimo grupė” © 2018

Mes internete

Sandelio valdymo programa Warehouse Expert
Sandelio valdymo sistema
Sandėlių valdymo sistema WarehouseExpert™ Sandėlio valdymo sistema WarehouseExpert™
Sandelio valdymo programa Warehouse Expert
Sandelio valdymo sistema
Sandėlių valdymo sistema WarehouseExpert™ Sandėlio valdymo sistema WarehouseExpert™
Sandelio valdymo programa Warehouse Expert
Sandelio valdymo sistema
Sandėlių valdymo sistema WarehouseExpert™ Sandėlio valdymo sistema WarehouseExpert™
Made4net valdymo sistema WarehouseExpert sandelio valymo sistema WarehouseExpert sandelio valymas
Sandelio valdymo programa Warehouse Expert
Sandelio valdymo sistema
Vlantana
LKAB „Smeltė"
Sandėlių valdymo sistema WarehouseExpert™ Sandėlio valdymo sistema WarehouseExpert™ Made4net valdymo sistema WarehouseExpert sandelio valymo sistema WarehouseExpert sandelio valymas