WAREHOUSE EXPERT TM

Teikiamos paslaugos: sandėlio valdymo sistemos diegimas, palaikymas, konsultavimas.
WarehouseExpert™ yra JAV kompanijos Made4Net tiekimo grandinės valdymo sistemos SCExpert™ taikomųjų programų branduolys, kuris siūlo puikias sandėlio valdymo galimybes ir leidžia efektyviau valdyti darbuotojus, matyti likučius „realiame laike“, sutaupyti saugojimo vietos sandėlyje bei atrinkti klientų užsakymus tiksliai ir laiku.

Galima integracija su ERP sistemomis – SAP, AX, NAV, Rivilė, Pragma, Agnum, 1C ir kt.

Galima integracija su kurjeriais – DPD, LPExpress, Venipak, Omniva, Posti, Latvijos paštas ir kt.

Apie programą
Privalumai
Brošiūros
Video

TRUMPAI APIE SANDĖLIO VALDYMO PROGRAMĄ WarehouseExpertTM

WarehouseExpert™ modulis seka ir valdo kiekvieną operaciją atliekamą su kroviniu, pradedant nuo prekių priėmimo sandėlyje, optimalaus patalpinimo saugojimui, tikslaus likučių apskaitimo, savalaikio atrinkimo vietų papildymo iki tikslaus užsakymo surinkimo, supakavimo ir pakrovimo į transportavimo priemonę.

Diegdami sandėlio valdymo sistemos modulį, adaptuojame esamus sandėlio procesus prie programos funkcionalumo. Siekiant, kad sandėlio valdymo sistema kuo sklandžiau įsijungtų į sandėlio darbą ir atitiktų Kliento proceso niuansus, yra atliekamos reikiamos modifikacijos bei integracija su buhalterinės apskaitos (ar kita) sistema.

Kiti SC Expert moduliai yra TransportExpert™, RoutingExpert™, LoadingExpert™, DeliveryExpert™, BillingExpert™, YardExpert™, BillingExpert™.

Podiegiminiu laikotarpiu atliekame palaikymo darbus bei suteikiame skubią pagalbą Kliento darbo metu.

Vidutinis investicijos grąžos laikas yra 2-3 metai. Sandėlio vidaus procesai optimizuojami pagal geriausią pasaulio praktiką.

SANDĖLIO VALDYMO SISTEMOS WarehouseExpertTM PRIVALUMAI

Galimybė su esamais sandėlio darbuotojais aptarnauti padidėjusius prekių srautus (be papildomo resurso);
Galimybė su esamais darbuotojais teikti papildomas paslaugas;
Galimybė skatinti darbuotojus remiantis objektyviais išdirbio kriterijais;
Didėja darbo prestižas, mažėja darbuotojų kaita.
Sumažėja investicijos į sandėlio įrangą ir jos aptarnavimą;
Galimybė išnaudoti laisvą įrangą teikiant 3PL paslaugas.
Padidėja užsakymų atrinkimo greitis ir tikslumas;
Sekamas prekių galiojimas bei kiti svarbūs atributai (gamybos partija, LOT, serijiniai nr.).
Informacija apie sandėliuojamos produkcijos buvimo vietą ir trukmę;
Užsakymų vykdymo savalaikiškumą ir tikslumą;
Informacija apie komplektuotojo (atrinkėjo) produktyvumą ir atsirandančias klaidas;
Informacija apie transporto priemonės sandėlyje tuščią eigą.
Susiję su sandėlyje praterminuotomis prekėmis;
Mažėja „laisvos ridos” (nekuriant pridėtinės vertės) atstumai.
Galimybė esamuose sandėliuose aptarnauti didesnį prekių srautą;
Mažėja mokestis už panaudotą sandėliavimo plotą;
Galimybė išnuomoti ar teikti 3PL paslaugas atlaisvintuose sandėlio plotuose.

ŠIEK TIEK STATISTIKOS

Pagal pasaulinę patirtį SVS diegimo tipiniai rezultatai

Padidėja sandėlio apyvartumas – iki 20%

Išauga sandėlio darbuotojų efektyvumas – iki 20%

Sumažėja sandėlio technikos poreikis – iki 25%

Padidėja sandėlio erdvės išnaudojimas – iki 30%

Duomenų sandėlyje tikslumas pakyla iki 99,9%

BROŠIŪROS

VIDEO MEDŽIAGA